۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

علی اکبر بهبهانی:

اولین دوره نمایشگاه رسانه‌های برتر امسال برگزار نخواهد شد

اولین دوره نمایشگاه رسانه‌های برتر امسال برگزار نخواهد شد

مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور گفت: با توجه به تعطیلی چندسال اخیر نمایشگاه مطبوعات، قطعاً سال‌های بعد این نمایشگاه در قالبی جدید و با کیفیت مطلوب‌تر و والاتری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر نمایشگاه رسانه‌های برتر برگزار نخواهد شد. طبق گفته‌های علی اکبر بهبهانی مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور، اولین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های برتر (چاپی، دیجیتال، چند رسانه‌ای و خبرگزاری‌ها) که قرار بود در ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شود، با توجه به احتمال بروز پیک ششم کرونا و شیوع سویه‌های جدید آن، با مشورت و طی جلساتی با داود منافی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و نیز مسئولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بر آن شد برگزاری این نمایشگاه به سال بعد و بهتر شدن شرایط کرونایی موکول شود.

بهبهانی افزود: با توجه به جدیت و علاقمندی شدید محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی ایشان فرشاد مهدی‌پور به برگزاری هر چه بهتر و عالی‌تر این نمایشگاه، با توجه به تعطیلی چندسال اخیر نمایشگاه مطبوعات، قطعاً سال‌های بعد این نمایشگاه در قالبی جدید و با کیفیت مطلوب‌تر و والاتری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5336297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha